Medverka i nästa nummer av bis med tema biblioteksvärlden

Vill du skriva om bibliotek, kultur och samhälle? Är du en hejare på att illustrera? Medverka i nästa nummer av bis med tema biblioteksvärlden!

Snart kommer vi börjar arbeta med nästa nummer av bis och vi tar gärna emot bidrag av olika slag!

bis är en ideellt driven tidskrift av och för oss som jobbar med bibliotek och biblioteksverksamhet. Återkommande inslag i tidskriften är:

• Artiklar
  • Noveller och dikter
  • Krönikor
  • Recensioner

Nästa nummer kommer att ha tema biblioteksvärlden. Skicka in ditt bidrag till redaktionen senast 10 november. Vi tar emot både text och illustrationer.

Mejla till tidskriftenbis@gmail.com.

Redaktionen

Ett svar på ”Medverka i nästa nummer av bis med tema biblioteksvärlden”