BiS föreningen

Du kommer väl på BiS årsmöte?

Svartvit bild på Valfrid Palmgren sittandes i ett litet bibliotek. Färgrika och svartvita illustrationer är inkliptta på bilden så att det blir som ett kollage.

Under 2017 debatterade BiS privatiseringar, protesterade mot normaliseringen av rasism och högerextremism och bidrog med skrivelser till arbetet med Nationell biblioteksstrategi. Vi vill göra mycket mer. Vill du påverka föreningens arbete och våra prioriteringar framöver? Kom på föreningens årsmöte!

Årsmötet hålls i Stockholm lördagen den 10 mars 2018 kl. 10.00−16.00.

Lokal: ABF-huset, Erlanderrummet, Sveavägen 41, Stockholm,

13.00-14.30 arrangerar BiS som en del av årsmötet en salong med temat privatiseringar. Salongen är öppen för alla, även för dem som inte deltar på resten av mötet.

Länkar:

Anmäl dig till årsmötet