Kostnad

• 125 kr för vanlig medlemskap och då ingår dubbelnumret bis 1-2/2024 i medlemskapet
  • 500 kr för stödmedlemskap

Betala med Swish

Betala enkelt din nya medlemskap med Swish. Fyll i och skicka formuläret nedan och swisha sedan aktuellt belopp till 070-545 28 27 (mottagare är föreningens kassör Christian Forsell).

Betala med Plusgiro

Bli medlem genom att fylla i formuläret nedan och betala in aktuellt belopp till vårt plusgirokonto 33 53 16-6 bis. Vid inbetalning glöm inte att skriva fullständig adress och vem inbetalningen avser.

Betala med faktura

Bli medlem genom att fylla i formuläret nedan och skriv i fältet för ”Avvikande fakturaadress” att du vill betala med faktura.

Hantering av personuppgifter

Föreningen BiS kommer att använda den information du tillhandahåller för ditt medlemskap enligt vår policy för hantering av personuppgifter.

Typ av medlemskap(obligatoriskt)

Jag vill prenumerera på bis nyhetsbrev(obligatoriskt)

Jag har tagit del av informationen kring hanteringen av mina personuppgifter(obligatoriskt)

Har du frågor ditt medlemskap?